Electromega Kft.
az elektromos meghajtás szakértője

Teljesen környezetkímélő, nulla emissziós elektromosan meghajtott kukásautó, azon városok számára, akiknek fontos a környezet és nyitottak a zöld-, elektromos alternatív meghajtású technológia iránt. 

Electromega MIDI

12 tonnás (midi) belvárosi elektromos üzemű hulladékszállító kukásautó. A belváros szűk utcáira terveztük, szemétgyűjtés ott is ahol, ezt nem lehetett megoldani, a nagyobb össztömegű autóval. Zajteher nélküli üzemmódban dolgozik, nulla emisszióval a közvetlen lakóövezetben. 

Electromega MEGA

Electromega URBAN

18 tonnás (urban) városi elektromos üzemű hulladékszállító kukásautó. A városi szemétgyűjtés fontos eleme a fenntartható tisztaságnak, ráadásul ha ezt egy olyan gépjűrművel tehetjük meg, ami csendes, modern, környezetbarát. 

Electromega E-DRIVE

26 tonnás (midi) bel-, és külvárosi elektromos üzemű hulladékszállító kukásautó. A bel-, és külvárosi nagyobb lakónegyedek ideális gépjárműve, amivel a hulladékot be lehet gyűjteni egy zöld szemetesautóval.

12-, 18-, és 26 tonnás elektromos alvázak. A teljesen elektromosan meghajtott alvázak esetében a végfelhasználó számára lehetősége adatik saját felépítményével szerelni az elektromos, EU típus bizonyítvánnyal rendelkező alvázat. 

Elektromos szemetesautó: környezetbarát, egyszerűhajtáslánc

Az Electromega egyszerű hajtáslánccal, legújabb EV technológiával kifejlesztett elektromos szemetesautója környezetbarát, végfelhasználó által tesztelt, megbízható, hatékony és fenntartható.

Az elektromos meghajtás számottevő pozitív hatással bír a hulladékgyűjtés területén. Egyik legszembetűnőbb, hogy a hagyományos hulladékgyűjtő autókkal ellentétben a zajszennyezés minimálisra csökkenthető. A mérések szerint az elektromos meghajtású hulladékgyűjtő 20 decibellel alacsonyabb zajhatást produkál, mivel az elektromos motor egyrészt magát a közlekedést is zajtalanabbá teszi, másrészt a hulladéktömörítéshez szükséges plusz teljesítmény (melyhez hagyományos, dízelmotorral hajtott járművek motorja üresjáratban történő felpörgetése szükséges) szintén zajmentesen valósul meg. Következésképpen az évi körülbelül 10 millió forintos autónkénti gázolajköltség kiváltható egy körülbelül hatszázezer forintos villanyszámlával. A másik előny, hogy az előbb említett meghajtás miatt a környezetterhelés - elsősorban a szén-dioxid-kibocsátás - a működési területen nullára redukálható a dízelmeghajtású járművekhez képest (ennek pozitív externáliája a fent említett környezeti káros hatások csökkenésének hatására pl. az egészségügyi helyzet javulása, tehát a kormányzati kiadás csökkenése).

Az EU elkötelezte magát a közlekedésből származó ÜHG-kibocsátások 60%-os csökkentése mellett 1990 és 2050 között. Ez szerepel az alacsony szén-dioxid-kibocsátású, versenyképes gazdaság 2050-ig történő megvalósításának ütemtervéről szóló 2011. évi közlekedési fehér könyvben is.

A jármű fenti kialakításnak köszönhetően az egész rendszer hatásfoka javul. Az elektromos aszinkron motor hatásfoka közel 90%-os, szemben a belső égésű motorok 35-40%-os hatásfokával. Ráadásul az egész rendszer nem igényel semmiféle különleges beruházást: az akkumulátorok akár 230 voltos lakossági, akár 380 voltos ipari elektromos hálózatról működtethetők illetve tölthetők.

Electromega Kft.

Cím:
Debrecen,
Köntösgát sor 1-3.

E-mail:
info@electromega.hu

Kövess bennünket

Nyelvek

© 2017 Minden jog fenntartva - Electromega Kft.